Refund policy

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Wij zouden het zeer op prijs stellen als klachten eerst bij ons kenbaar gemaakt worden door te mailen naar info@dicetees.nl. Zo kunnen wij persoonlijk dit probleem oplossen, en zorgen wij dat u uiteindelijk met een tevreden gevoel kunt terugkijken op uw ervaring met DiceTees. Leidt dit niet tot een oplossing (wat bijna onmogelijk is), dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr


Annuleren en retourneren

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@dicetees.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Kortom, wij doen er alles aan om u met een tevreden gevoel achter te laten.